Časté dotazy

ČASTÉ DOTAZY

Zde jsme pro Vás sestavili přehled nejčastějších dotazů

 


OBJEDNÁVKY

 

Mohu si u Vás objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží si můžete osobně vyzvednout. Adresu, na které je možné si zboží osobně převzít naleznete zde.


Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?

Samozřejmě si můžete zboží prohlédnout a případně koupit i na našem skladu. Adresu naleznete zde.

 

Jsou skladové zásoby zboží uvedené na webových stránkách pravdivé?

Máme vlastní centrální sklad, na kterém máme neustále přes 95% položek z našeho e-shopu. Naprostou většinu položek máme opravdu skladem, připravenou k expedici k Vám. V našem e-shopu jsou skladové zásoby několikrát denně aktualizovány. Náš sklad nám také dovoluje garantovat velmi krátkou dobu doručení - převážnou většinu zásilek odesíláme ještě tentýž, nebo následující pracovní den.

 

Jak dlouho trvá doba expedice?

Jakmile zboží předáme našim smluvním přepravcům, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den. O předání zboží je zákazník informován e-mailem nebo SMS.

 

Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?

Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný, zboží Vám do objednávky rádi přidáme.

 


ZBOŽÍ

 

Mohu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

Ano, zboží můžete vrátit do 30 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží však musí být nepoškozené, nepoužité a v originální krabici. Využijte pro rychlé vyřešení situace našeho vzorového formuláře. Finanční částku za vrácené zboží Vám zašleme po potvrzení Opravného dokladu obratem zpět na Váš účet.

 

Jakým způsobem je zajištěna doprava?

Zboží zasíláme našimi smluvními přepravci DPD nebo TOPTRANS - záleží na povaze a rozměru zboží. Malé zásilky do 35 kg zasíláme spedicí DPD a rozměrné zásilky (stojany na kola a jiné) případně těžší zásilky nad 35 kg zasíláme spedicí TOPTRANS.


Kolik budu platit za dopravné, případně balné?

Veškeré zboží z našeho e-shopu zasíláme po celé České republice ZDARMA. Balné, doběrečné ani dopravné neúčtujeme bez ohledu na objednané množství.

 

Co když nebudu v době dodání zboží k zastižení na dodací adrese?

Naši smluvní přepravci Vás budou předem informovat o dodání zásilky. Pokud Vás nezastihnou budou se snažit dohodnout nový termín doručení, případně pokus o doručení opakují následující pracovní den.

 

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete si zboží objednat na našem e-shopu www.vmbal.sk.

 


PLATBY

 

Jaké způsoby plateb mohu využít?

Zboží zasíláme nejen na dobírku, ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem, online kartou nebo online bankovním převodem přes platební bránu Comgate.

 

Mohu platit platební kartou ve Vaší prodejně?

Bohužel platební terminál pro platbu kartou na našem skladu nemáme. Lze tedy platit pouze hotově.

 

Kdy mi dorazí údaje k platbě, pokud jsem si vybral platbu předem?

Jakmile Vaši objednávku příjmeme a zpracujeme, ihned Vám vystavíme zálohovou fakturu s pokyny pro platbu, která Vám bude zaslána na e-mail. V případě objednávky o víkendu či o svátcích budou pokyny k platbě zaslány nejpozději v nejbližší pracovní den.

 

Jak mohu zjistit, zda mé peníze dorazily na Váš účet?

Platby kontrolujeme na účtu každý den a jakmile zjistíme, že je platba připsána na náš účet, a zboží je skladem, ihned Vaši objednávku expedujeme.

 

Pokud se platba ONLINE kartou nezdaří, jak mám postupovat?

Pak je dobré nás kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

 


REKLAMACE

 

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít reklamačního formuláře, případně zaslat reklamaci e-mailem nebo lze také reklamaci nahlásit telefonicky na čísle +420 596 110 091, kde Vám naši kolegové poradí jak postupovat.

 

Co všechno je potřeba se zbožím zaslat, pokud Vám zboží budu zasílat z důvodu reklamace?

K reklamovanému zboží je nutné přiložit kopii faktury + průvodní dopis (z jakého důvodu zboží reklamujete) nebo vyplněný reklamační formulář.

 

Při převzetí zásilky bylo zjištěno poškození zboží, jak mám postupovat?

V případě, že přebíráte zásilku, jejíž obal je zjevně poškozen, žádejte u řidiče aby byla zásilka převzata s výhradou a řidič toto poznačil do předávacího protokolu. Pokud zjistíte poškozené zboží po rozbalení zásilky, pořiďte o tom fotodokumentaci a ihned nás kontaktujte - nejpozději do druhého dne, abychom reklamaci mohli uplatnit u přepravce.

 

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Pokud tato situace nastane, řešíme vzniklý problém obratem a vždy tak, aby jste byli i přes vzniklý problém spokojeni.


Chci reklamovat zboží na Vaší prodejně, co vše musím mít sebou?

Je třeba mít s sebou reklamované zboží a fakturu či prodejku.

 

Pokud jste zde nenašli odpověď na náš dotaz, kontaktujte nás.

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení