Reklamace
REKLAMACE
Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?
Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme tyto způsoby:
- zaslat reklamaci e-mailem na obchod@vmbal.cz společně s vyplněným reklamačním formulářem
- nahlásit reklamaci telefonicky na náš zákaznický servis, kde Vám naši kolegové poradí jak postupovat.
Co všechno je potřeba se zbožím zaslat, pokud Vám budu zboží zasílat z důvodu reklamace?
K reklamovanému zboží je nutné přiložit kopii faktury + průvodní dopis (z jakého důvodu zboží reklamujete) nebo vyplněný reklamační formulář.
Při převzetí zásilky jsem zjistil, že je zboží poškozeno, jak mám postupovat?
V případě, že přebíráte zásilku, jejíž obal je zjevně poškozen, žádejte u řidiče aby byla zásilka převzata s výhradou a řidič toto poznačil do předávacího protokolu. Pokud zjistíte poškozené zboží po rozbalení zásilky, pořiďte o tom fotodokumentaci a ihned nás kontaktujte - nejpozději do druhého dne, abychom reklamaci mohli uplatnit u přepravce.
Jak dlouho trvá reklamace zboží?
Pokud tato situace nastane, řešíme vzniklý problém obratem a vždy tak, aby jste byli i přes vzniklý problém spokojeni.
Chci reklamovat zboží na Vaší prodejně, co všechno musím mít sebou?
S reklamovaným zbožím prosím přineste i doklad o koupi zboží u nás.
V případě Vašich dalších dotazů nás kontaktujte.