REKLAMACE

 

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme tyto způsoby:

  • zaslat reklamaci e-mailem na obchod@vmbal.cz společně s vyplněným reklamačním formulářem
  • nahlásit reklamaci telefonicky na náš zákaznický servis, kde Vám naši kolegové poradí jak postupovat.

 

Co všechno je potřeba se zbožím zaslat, pokud Vám budu zboží zasílat z důvodu reklamace?

K reklamovanému zboží je nutné přiložit kopii faktury + průvodní dopis (z jakého důvodu zboží reklamujete) nebo vyplněný reklamační formulář.

 

Při převzetí zásilky jsem zjistil, že je zboží poškozeno, jak mám postupovat?

V případě, že přebíráte zásilku, jejíž obal je zjevně poškozen, žádejte u řidiče aby byla zásilka převzata s výhradou a řidič toto poznačil do předávacího protokolu. Pokud zjistíte poškozené zboží po rozbalení zásilky, pořiďte o tom fotodokumentaci a ihned nás kontaktujte - nejpozději do druhého dne, abychom reklamaci mohli uplatnit u přepravce.

 

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Pokud tato situace nastane, řešíme vzniklý problém obratem a vždy tak, aby jste byli i přes vzniklý problém spokojeni.

 

Chci reklamovat zboží na Vaší prodejně, co všechno musím mít sebou?

S reklamovaným zbožím prosím přineste i doklad o koupi zboží u nás.

 

V případě Vašich dalších dotazů nás kontaktujte.