Doprava a doručení

DOPRAVA & DORUČENÍ

 

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Vámi objednané zboží dopravíme prostřednictvím našich smluvních přepravců:

                                                 

 

na Vaší adresu v rámci České republiky vždy ZDARMA bez ohledu na objednané množství.

Konkrétního dopravce určíme při expedici zboží podle charakteru zásilky (balík / paleta).

  

Kam si mohu svou objednávku nechat doručit?

Objednávku si můžete nechat doručit na Vámi uvedenou adresu v rámci České republiky - např. bydliště, pracoviště atd.

 

Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí - Slovensko?

Při zaslání zboží do zahraničí Vám zhotovíme cenovou kalkulaci dopravy dle příslušných tarifů našich smluvních přepravců.

Zákazníci ze Slovenska mohou využít náš e-shop rpeo Slovenský trh  www.vmbal.sk.

 

Kdy mi bude zboží doručeno po objednání?

Objednané zboží expedujeme do 24 hodin v pracovních dnech od přijetí objednávky, pokud je skladem.

Pokud objednané zboží není skladem, budeme Vás kontaktovat a navrhneme další postup - např. prodkloužení dodací lhůty, jiné plnění nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Jakmile předáme zboží přepravci, budeme Vás informovat e-mailem.

Doručení zásilky v rámci České republiky je standardně následující pracovní den po předání zásilky přepravci.

V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese budete telefonicky kontaktováni smluvním přepravcem a dohodnete si případný náhradní termín doručení.

 

DOPORUČENÝ POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY:

Zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen - pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte balík a do předávacího protokolu napište „PŘEVZAL S VÝHRADOU“.

V případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte.

Po zaplacení Vám přepravce vystaví  příjmový doklad o zaplacení zboží - POZOR - důležité do účetnictví.

Při vybalování produktu dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodili.

Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte a všechny obaly uchovejte pro případné reklamační šetření.

 

Obdržel jsem poškozené zboží - jak mám postupovat?

V případě, že po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, ihned nás prosím kontaktujte - nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky.

 

Obdržel jsem jiné zboží než jsem si objednal - jak mám postupovat?

Pokud jste v důsledku naší chyby obdrželi zboží, které jste si neobjednali, ihned nás prosím kontaktujte. Budeme se snažit co nejrychleji sjednat nápravu.

 

V případě Vašich dalších dotazů nás kontaktujte.

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení