Doprava a doručení
DOPRAVA & DORUČENÍ
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Vámi objednané zboží dopravíme prostřednictvím našich smluvních přepravců:
na Vaší adresu v rámci České republiky vždy ZDARMA bez ohledu na objednané množství.
Konkrétního dopravce určíme při expedici zboží podle charakteru zásilky (balík / paleta).
Kam si mohu svou objednávku nechat doručit?
Objednávku si můžete nechat doručit na Vámi uvedenou adresu v rámci České republiky - např. bydliště, pracoviště atd.
Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí - Slovensko?
Při zaslání zboží do zahraničí Vám zhotovíme cenovou kalkulaci dopravy dle příslušných tarifů našich smluvních přepravců.
Zákazníci ze Slovenska mohou využít náš e-shop rpeo Slovenský trh www.vmbal.sk.
Kdy mi bude zboží doručeno po objednání?
Objednané zboží expedujeme do 24 hodin v pracovních dnech od přijetí objednávky, pokud je skladem.
Pokud objednané zboží není skladem, budeme Vás kontaktovat a navrhneme další postup - např. prodkloužení dodací lhůty, jiné plnění nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Jakmile předáme zboží přepravci, budeme Vás informovat e-mailem.
Doručení zásilky v rámci České republiky je standardně následující pracovní den po předání zásilky přepravci.
V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese budete telefonicky kontaktováni smluvním přepravcem a dohodnete si případný náhradní termín doručení.
DOPORUČENÝ POSTUP PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY:
Zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen - pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte balík a do předávacího protokolu napište „PŘEVZAL S VÝHRADOU“.
V případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte.
Po zaplacení Vám přepravce vystaví příjmový doklad o zaplacení zboží - POZOR - důležité do účetnictví.
Při vybalování produktu dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodili.
Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte a všechny obaly uchovejte pro případné reklamační šetření.
Obdržel jsem poškozené zboží - jak mám postupovat?
V případě, že po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, ihned nás prosím kontaktujte - nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky.
Obdržel jsem jiné zboží než jsem si objednal - jak mám postupovat?
Pokud jste v důsledku naší chyby obdrželi zboží, které jste si neobjednali, ihned nás prosím kontaktujte. Budeme se snažit co nejrychleji sjednat nápravu.
V případě Vašich dalších dotazů nás kontaktujte.