Vážení zákazníci, děkujeme Vám za důvěru a přejeme Vám klidné prožíití vánočních svátků, hodně zdraví a spokojenosti v novém roce.

Objednávky přijaté od 20.12.2024 budou expedovány až od 8.1.2025. Ve dnech od 23.12.2024 do 3.1.2025 bude naše společnost uzavřena.

Nákup a objednávka

NÁKUP & OBJEDNÁVKA

 

Může každý objednávat 24 hodin denně?

Ano - objednávky přijímáme automaticky 24 hodin denně.

 

Jak funguje postup objednávání v internetovém obchodě VMBal s.r.o.?

Vyberte si požadovaný produkt.

Klikněte na tlačítko „Koupit“ - po kliknutí se Vám objeví produkt, který jste přidali do košíku.

Dále můžete pokračovat tlačítkem "Zpět do dobchodu, pokud budete chtít vybírat další produkty, nebo tlačítkem "Objednat zboží" pokud již máte vše vybráno a chcete nákup dokončit.

Pokud jste již vybrali všechny produkty, které jste chtěli nakoupit, klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu a přejděte do košíku.

Zkontrolujte obsah košíku, vyberte způsob dopravy a způsob platby a klikněte na tlačíto "Pokračovat".

Pokud ještě nejste přihlášeni, přihlaste se, případně si vytvořte účet nebo zadejte fakurační údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

Jestliže už jste přihlášeni, zkontrolujte ještě jednou své údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat".

Pro úspěšné dokončení objednávky, klikněte na tlačítko „Objednat“.

Jestliže jste úspěšně dokončili svou objednávku a my ji obdrželi, příjde Vám automaticky e-mail s potvrzením objednávky.

 

Byla moje objednávka přijata do systému?

Pár minut po objednání zboží na našem e-shopu obdržíte na Vámi zadaný e-mail potvrzení o přijetí objednávky s číslem objednávky.

 

Co mám dělat, když mi nepřijde e-mail s potvrzením objednávky?

Pokud se stana, že Vám do pár minut po objednání nepřijde e-mail s potvrzením Vaší objednávky, kontaktujte nás.

 

Mohu svou objednávku podat i telefonicky nebo emailem?

Ano - objednávky přijímáme i e-mailem nebo telefonicky.

 

Mohu si prohlédnout své dosavadní objednávky?

Ano, pokud jste u nás registrováni, můžete do svých objednávek nahlédnout po přihlášení do e-shopu na svém účtu v sekci "Přehled objednávek".

 

Kdy obdržím objednávku? Jak dlouho trvá vyřízení mé objednávky?

U zboží, které máme skladem, objednávku expedujeme do 24 hodin po obdržení objednávky.

V případě, že se tak nestane, kontaktujte nás.

Dodací doba se začíná počítat až po zaplacení objednávky. Zvláště platby převodem mohou v některých případech trvat déle, proto doporučujeme jako nejrychlejší způsob platby platbu kartou, která se připíše zpravidla hned nebo dobírkou

U výrobků, které nejsou skladem, zjistíte dodací dobu v podrobném přehledu produktu.

 

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

Jestliže jste si založili zákaznický účet, můžete stav své objednávky sledovat po přihlášení na svém účtu v sekci "Přehled objednávek".

Jakmile zboží opustí náš sklad, dostanete potvrzující e-mail společně s fakturou.

 

V případě Vašich dalších dotazů náskontaktujte 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení