Zásilka přišla poškozená - co dělat?

Co dělat, pokud zboží nedorazilo v pořádku?

  • V případě, že po obdržení a rozbalení balíku zjistíte, že je zboží v balíku poškozené, ihned nás prosím kontaktujte - nejpozději do druhého dne od převzetí balíku.

  •  Zkontrolujte také ihned obsah a kompletnost zásilky. V případě, že zjistíte, že je zásilka nekompletní, je nutné nás kontaktovat a sdělit nám tuto informaci nejpozději do 3 dní od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel. 
Kategorie
Důležité odkazy

APEK

online platby

VMBAL.cz - všechna práva vyhrazena
Bezpečnost na pracovišti, Prevence, Rohože, Vybavení budov

Zeptejte se nás

+420 739 074 074
PO-PÁ: 8:00 - 16:00

Napište nám
Hodnocení obchodu na Zboží.cz